Нові електромобілі з Китаю

Зарядні пристрої для електромобілів або домашня зарядна станція змінного струму стає необхідним аксесуаром для сучасного електромобіля.

Всі зарядні пристрої працюють від електромережі зі змінним або постійним струмом.  Їх можна розділити на три великі групи:

     Пристрої, що підключаються до побутової електромережі зі змінним струмом і робочою напругою 230 В. Така зарядна станція може бути вбудована в звичайну розетку в будинку або гаражі.  Тривалість повної зарядки акумулятора - до 12 годин.  Захист від перепадів напруги низька або повністю відсутній.
     Пристрої для прискореної зарядки від мережі зі змінним струмом 230-400 В. Такі станції мають додатковий захист від стрибків напруги.
     Fast charger - швидка зарядка від мережі з постійним струмом.  Устаткування має високу вартість, значні габарити і робочу потужність до 400 кВт.



Перші NISSAN LEAF з яких почалося по суті масова поява електромобілів в Україні та поява їх в світі були з батареєю 24 Квт і заряджалися від звичайної розетки.  Маса батареї близько 270 кг і розташована вона під днищем автомобіля.  Ємності батареї 24 кВт.год і можливостей рекуперативного гальмування вистачало (за розрахунками Nissan) на 160 км пробігу.  Життєвого циклу батарей, за попередніми оцінками, має бути досить мінімум на 5 років.  Зараз більшість цих батарей забезпечують близько 100 км пробігу і, звичайно їх буде необхідно змінювати.
Стандартний (за даними виробника) цикл заряду акумуляторів від побутової електромережі з напругою 220 вольт і силою струму 12 ампер триває близько 9 годин, 80% ємності на спеціальному зарядному пристрої Nissan (480 вольт - 125 ампер) заповнюються за 30 хвилин.  Більшість автомобілів, які експлуатуються у нас мають одне гнізда зарядки, що втім не бракувало.

З 2018 року китайська виробники електромобілів задали новий рівень стандартного оснащення: пробіг від 300 км на одній зарядці і батарея близько 50 кВт.

Такий електромобіль буде заряджатися від звичайної однофазної розетки в будинку до якого за договором з Обленерго підведено до 5 кВт (після 5 Квт вже буде трифазне підключення) 1-2 діб.  Врахуйте, що фактично у вашій розетці може бути 1,5 кВт +/-.  Швидкі зарядки це зарядний пристрій постійного струму, для коректної роботи з якими ваш автомобіль повинен підтримувати соотв.  протоколи (обмінюватися даними з зарядкою про рівень заряду осередків і їх температурі під час зарядки).  Зверніть увагу, що зараз багато блогерів і ті, хто займається сервісом рекомендую заряджати батарею від таких зарядок до 80-90% а не на повну ємність тому  є ризик пошкодити батарею.

Стандартні роз'єми китайських електромобілів відрізняються від роз'ємів європейських зарядок і тому потрібні перехідники.

Адаптер TYPE2-GB / T коштує близько 200 у.о.
Зарядна станція з діапазоном 1-10 кВт і регулюванням потужності буде коштувати близько 300-400 $




ДОПОМОЖЕМО підібрати оптимальний МОДЕЛЬ ІЗ НАЯВНИХ В НАЯВНОСТІ
В УКРАЇНІ АБО ДОСТАВИМО З КИТАЮ НА ЗАМОВЛЕННЯ

Залишилися питання?
Запишіться на консультацію до нашого фахівця!